מערכת לניהול מהלך הפגישות של חברי ההנהלה + חברי הדירקטוריון בבנק
האתגר: פיתוח מערכת דיגיטלית לניהול מהלך פגישות הנהלה ודירקטוריון עבור מזכירות בנק הפועלים, כולל יצירה אוטומטית של פרוטוקולים. מדובר בפגישות בנות כמה שעות שבמהלכן דנים בנושאים רבים. לכל דיון מוזמנים משתתפים שונים, שאינם משתתפים בחלקים האחרים של הדיון ואינם מורשים לעיין בסיכומים ובהחלטות שהתקבלו בנושאים אחרים.
האתגר הראשוני היה הפיכת תהליך עבודה סטנדרטי ומפוזר המבוסס על שימוש במיילים וקבצי וורד למערכת מרכזית דיגיטלית, תוך מתן דגש לחוויית המשתמש – יצירת כלי אינטואיטיבי ונוח לשימוש שיתאים לממשקים שכבר קיימים בבנק.
האתגר הטכנולוגי הוא ניהול ההרשאות של משתתפים רבים בפגישות מבלי שתהיה חפיפה או נוכחות בפגישות שאינם רשאים להיות בהן, או חשיפה לנושאים שאינם רשאים לראות.
הפתרון שיושם: בוצע אפיון של התהליכים ובעקבותיו פותחה המערכת על גבי תשתית SharePoint כולל פיתוח של תהליכי זרימות עבודה, ומנגנון הרשאות מתוחכם. המערכת מאפשרת זימון כל משתתף לדיון המסוים שאליו הוא שייך, הגדרת נושאים, תיעוד החלטות, וחשיפתן רק למשתתפים הרלבנטיים ויצירה אוטומטית של פרוטוקולים לישיבות מאוסף הדיונים שנערכו באותה ישיבה.
בהתאם לתפיסה של קבוצת פיונט הדוגלת במתן פתרון כולל של 360 מעלות, ליוו המומחים של פיונט את הלקוח משלב בניית הקונספט ואפיון התהליכים, דרך הפיתוח ועד לשלב ההשקה והשימוש הסופי.