Dynamics 365 לניהול מכירות

רכישה היא מסע – ספק לאנשי המכירות שלך את הכלים שיאפשרו להם להוביל את הקונים בדרך

 
כללי המשחק בתהליכי הקנייה של ימינו השתנו מקצה לקצה. הקונים של היום דורשים חוויית קנייה מושלמת ולא מוכנים לבזבז אף דקה מזמנם על טרנזקציות מסורבלות. הודות לשימוש ב-Dynamics 365 for sales ניתן לייצר אצל הקונים חוויות קנייה ייחודיות המאפשרות בניית אמון לאורך זמן וגידול ניכר בהצלחת תהליך המכירה.
 

 

צפה בסרטון – איך לחזק את מערכת הקשרים עם הלקוחות שלך

 


יכולות מרכזיות של מערכת Dynamics 365 לניהול מכירות

מערכת ניהול המכירות המתקדמת של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מספקת תהליך המאפשר ללוות את אנשי המכירות ולהבטיח התקדמות חלקה יותר בתהליך. המערכת מספקת מגוון תובנות עסקיות לגביי סיכויי הזכייה בכל הזדמנות מכירה, היא זמינה בכל מקום, בכל זמן ומכל סוג מכשיר – מחשב נייד, טלפון, טאבלט.

מערכת ה-CRM למכירות Dynamics 365 for sales מספקת לאנשי המכירות יכולת איתור הזדמנויות מתקדמת ברשתות החברתיות ומונעת אבדן הזדמנויות על ידי מגוון מערכות אוטומטיות המספקות התרעות, קובעות משימות, שולחות מיילים והודעות.

היכולת לעבוד באופן משולב והוליסטי עם כל כלי אופיס 365 כ- Outlook, Word, Excel, Teams, לצד טכנולוגיות מתקדמות של מציאות מדומה - VR, בינה עסקית - BI ואינטליגנציה מלאכותית -AI , מייצרת פיתרון הוליסטי רב עוצמה המעצים את עבודת איש המכירות ומאפשר לו להתמקד בעיקר – מכירות!

יכולות מרכזיות

  • After

    אוטומציה של תהליכי מכירה

    הפוך את תהליך המכירה לדיגיטלי על ידי שילוב יכולות להפקה אוטומטית של הצעות מחיר, מסמכים ותגובות ללקוח, להשגת אפקט מקסימלי וחיסכון בזמן.

     

    למדו עוד

  • After

    שיפור יחס ההמרה Conversion rate

    כלי בינה מלאכותית המאפשרים לחזות את סיכויי ההצלחה ולסייע לך להתמקד בעסקאות בעלות סיכויי הזכייה הגבוהים ביותר.

    למדו עוד

  • After

    מיצוי עוצמת הרשתות החברתיות

    חיבור הדוק של המערכת לרשתות החברתיות מאפשר להפוך ליד קר לליד חם ולהקל על החדירה של אנשי המכירות.

     

    למדו עוד

    לפניך סליידר צילומים של אתרי אינטרנט שבנינו

    הפעל ניווט בסליידר עם חיצי מקלדת
    Before
    .

אוטומציה של תהליכי מכירה

 Dynamics 365 for sales הנה תוכנה לניהול מערך המכירות המאפשרת, בשורה התחתונה, לייצר יותר הזדמנויות מכירה, לבצע אופטימיזציה של הזדמנויות אלו ולהביא את תהליך המכירות לרמת אוטומציה גבוהה המאפשרת להפיק באופן אוטומטי הצעות מחיר ומסמכים התומכים בשלבי המכירה השונים ומייצרים תקשורת שוטפת עם הלקוח להשגת אפקט מקסימלי והגברה ניכרת של הסיכויים לסגור עסקה.

קצר את משך מחזור המכירה – על ידי מתן סביבת מכירה מתקדמת המכילה כל מה שאיש המכירות צריך בכדי להשלים את פעילות המכירה, גם כשהוא נמצא מחוץ למשרד, בדרכים או תוך כדי פגישה עם הלקוח.

מיקוד - מקד את אנשי המכירות בפעולות החשובות באמת על ידי שימוש בכלים מתקדמים של אינטליגנציה מלאכותית שיאפשרו להם לתעדף את פעולותיהם ולבחור את הפעולה האופטימלית לכל שלב בתהליך המכירה

שיפור יחס ההמרה


Conversion rate -
כל מנהל ואיש מכירות יודע עד כמה מתסכלת יכולה להיות העבודה על הזדמנות מכירה הנגמרת בלא כלום. מערכת ניהול המכירות המתקדמת של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales תעזור לך לשפר פי כמה את יכולת ההמרה של הזדמנויות אלו, הודות לשימוש במודלים מתקדמים של בינה מלאכותית המאפשרים לזהות בצורה מדויקת יותר את הלקוחות שסיכויי הרכישה שלהם הנם הגבוהים ביותר. באופן זה מצליחה המערכת, לא רק להגביר את יחס ההמרה ומספר העסקאות שנסגרות, אלא גם למנוע פגיעה מיותרת במורל הצוות ובגיבושו כצוות מנצח.

שיפור שיעור ההיענות להצעות - המערכת מאפשרת להגדיל את שיעור ההיענות להצעות הודות ליכולתה לזהות לקוחות קיימים הנמצאים בקשר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהמליץ על שימוש בהם כממליצים.

פרסונליזציה של כל הצעה ללקוח – המערכת יודעת לנתח את האתגרים והתשובות של הלקוח ולהציע רשימת טיעונים מותאמת אישית שמגבירה באופן ניכר את רמת המקצועיות של איש המכירות בפני הלקוח.

מיצוי עוצמת הרשתות החברתיות


הופכים ליד קר לליד חם - מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מאפשרת להגדיל בצורה ניכרת את שיעורי התגובה של לידים קרים, הודות ליכולותיה המתקדמות לאתר קשרים מקבילים עם לקוחות, ספקים או גורמים שעמם כבר יש לנו קשר. שימוש מתקדם בחיבור המערכת לרשתות חברתיות ומאגרי המידע של הארגון, תאפשר לזהות גורמים פוטנציאלים היכולים לסייע בקידום הליד ולהפוך את העבודה של אנשי המכירות לפשוטה וחלקה יותר.

פרופילים מדויקים של לקוחות – האינטגרציה המושלמת של מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales ל- LinkedIn Sales Navigator מאפשרת לאתר הפניות וקישורים למגוון גורמים היכולים לסייע לנו בפתיחת הדלת והפיכת תהליך המכירה לחלק וחם יותר.

אתה לא יכול למכור למי שלא יכול לקנות - קבל מפת מקבלי החלטות עם ניתוח מדויק של מערכת הקשרים של כל מקבל החלטות שנמצאים איתו בקשר, על סמך ניתוח קשריו ברשת החברתית ואינטנסיביות הקשר שלו עם כל אחד מהם. כך תוכל לדעת בדיוק מי הם האנשים שבאמת מקבלים את החלטות הקנייה בארגון.

בסס החלטות על עובדות לא הנחות - קבל את נקודת המבט האמיתית של הלקוח על ידי שילוב נתוני הלקוחות עם תובנות העולות מסקרים של Customer Voice המהווה חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales .

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל

תכלס מכירות


צמצום כמות המשימות וניהול זמן יעיל של איש המכירות - מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales יודעת לנתח בצורה חכמה כל הערה של אנשי המכירות בנוגע לעסקה ולייצר בהתאם המלצות תלויות הקשר לפעולה המיטבית והיעילה ביותר באותה נקודת זמן – התוצאה ניהול זמן חכם ויעיל יותר של אנשי המכירות.

מיקוד בביצועי המכירות ובפעולות מוצלחות – זיהוי ותיעוד הפעולות בתהליכי המכירה שהביאו לתוצאות הטובות ביותר במכירות קודמות ויכולת להציע אותן כסוג של תסריט מוצלח לאיש המכירות. כך אין צורך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש.

מנע בזבוז זמן על חיפוש חומרים – יכולות מתקדמות של מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מאפשרת לאתר כל מידע רלוונטי הנוגע למכירה ואף להמליץ עליו באופן אוטומטי . באופן זה אנשי המכירות אינם מבזבזים זמן על איתור הצעות מקבילות ישנות , חומרים או מסמכים רלוונטיים המשמים כהוכחות ללקוח או כלים לחיזוק המכירה. הכל נגיש וזמין בלחיצת כפתור ובאופן אוטומטי.

קיצור משך הכשרת אנשי המכירות – מערכות מתקדמות הכלולות במערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מאפשרות ליצור ספרייה של הדרכות וכלים לאנשי המכירות המצמצמים את עקומת הלמידה של איש מכירות חדש ומאפשרים להכניס אותו באופן חלק לתהליכי מכירה ללא זמן חפיפה ארוך ומיותר . באופן זה ניתן להשיג תפוקה גבוהה היותר כבר אחרי זמן הכשרה קצר.

חיזוק המחויבות של הלקוחות

ניתוח חכם של סוגי תקשורת - מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מאפשרת לנתח את סוגי התקשורת השונים של הלקוחות הפוטנציאליים בעזרת מערכת אינטליגנציה מלאכותית – AI , ולהציג למוכרים המלצות מיידיות לתגובה שיאפשרו להם להיות פרואקטיביים יותר וליצור תקשורת שוטפת וחיובית עם הלקוח להגברת סיכויי הרכישה.

ניהול סיכונים - אל תחכה לרגע המשבר. מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט - Dynamics 365 for sales מאפשרת לנתח את הסיכונים והסיכויים של כל עסקה על בסיס הצעדים של איש המכירות ומנגד, התגובות של הלקוח, תוך יכולת לספק מגוון התראות המאפשרות לשמור את העסקה על מסלול המראה.


 

סיפורי הצלחה של לקוחות

סיפור הצלחה Pandora

כיצד הצליחה רשת חנויות התכשיטים הבינלאומית - Pandora להפיק ממערכת ה- Dynamics 365  אמת ארגונית אחת שאפשרה לשנות את חוויית הצריכה, לייעל תהליכים עסקיים, לאפשר לצוותי השטח לחסוך למעלה מחודשיים של עבודה מייגעת ולהפוך לאחד מהארגונים העסקיים המצליחים בעולם:

לקריאה
סיפור הצלחה Siemens

כיצד הצליחה Siemens לייעל ללא הכר את תחזוקת המשאיות שלה הודות ל Dynamics 365 Service Field וטכנולוגיית המציאות המדומה המתקדמת השלובה ב- HoloLens

לקריאה
סיפור הצלחה SAGA

כיצד הצליחה הוצאת הספרים SAGE להטמיע מערכת ניהול מכירות בזמן אפסי ולהקפיץ את הביצועים של צוות המכירות

לקריאה
סיפור הצלחה ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק

כיצד הצליח ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק לשדרג מקצה לקצה את תהליכי ליווי המטופלים בעזרת Dynamics 365 customer service

לקריאה

החבילות שאנו מציעים

  • Dynamics 365 Sales Professional

  • Dynamics 365 Sales Enterprise

  • Microsoft Relationship Sales

  • Dynamics 365 Sales Premium

  • Dynamics 365 Sales Insights*

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל