אתר שיווקי ואזור אישי
האתגר: שדרוג על גבי תשתית קיימת – שכבת UI/UX, תוכן והוספת רכיבים טכנולוגיים חדשים לאתר השיווקי של אסותא מרכזים בארבע שפות (עברית, אנגלית, ערבית ורוסית) ושמירה על הדירוג במנועי חיפוש. הוספת אפשרות לאתר מידע מקיף ופרקטי אודות כל רופא והניסיון המעשי שלו בהליכים הספציפיים בהם מתעניין המטופל. עדכון שוטף של השירותים הניתנים על ידי מרכזי אסותא. שדרוג האזור האישי למטופל.
הפתרון שיושם: בוצע ריענון ממשק ועיצוב (UI/UX) של האתר שהוקם לפני כעשור שנים על תשתית SiteVision מבית פיונט. צוות האפיון וממשק המשתמש של פיונט ביצע עיצוב מחדש והאתר זכה למתיחת פנים משמעותית, מבלי לאבד מהיכולות הטכנולוגיות שלו. הוקמה מערכת משוכללת להצגת מידע אודות הרופאים, הלוקחת בחשבון פרמטרים רבים ומציגה למטופלים מידע אודות הניסיון המעשי של כל רופא בהליכים ספציפיים. במקביל האזור האישי למטופלים שודרג והוקמה מערכת עדכון למידע אודות כל מרכזי אסותא – כולל עדכון שוטף על סגירה או פתיחה של מרכזים חדשים והוספה או הפסקה של שירות בכל אחד מהמרכזים.
במסגרת הריענון האתר הפך להיות אתר רספונסיבי ובוצעה הנגשה כך שהאתר יעמוד בתקני הנגישות.
צוות התוכן של קבוצת פיונט אחראי על תפעולו השוטף של האתר לאחר עלייתו לאוויר – שכתוב, כתיבה, תרגום והזנה של תכנים.
כתובת האתר: https://www.assuta.co.il/