Dynamics 365 לניהול שירות לקוחות

איך מייצרים רמת שירות הגורמת ללקוחות להיות שלכם לתמיד

 
השימוש במערך שירות הלקוחות - Dynamics 365 Customer Service – מאפשר לייצר חוויית שירות יוצאת דופן המגבירה את האהדה והנאמנות של הלקוחות למותג. מודול השירות מעצים את צוותי התמיכה הודות ליכולתו לספק להם זרימה שוטפת של מידע ולשלב בין מגוון טכנולוגיות חדשניות הכוללות שידורי וידיאו מרוחקים, בינה מלאכותית ושילוב של מאגרי מידע רלוונטיים המבטיחים יחד לספק חוויית שירות אישית וחלקה.

 

צפה בסרטון – איך לחזק את מערכת הקשרים עם הלקוחות שלך

 

איך יוצרים
לקוחות
לכל החיים?

  • After

    ספק שירות פרואקטיבי

    היכולת לספק ערך בכל נקודת מגע עם הלקוח ולהפוך כל אינטרקציה עימו לחוויה אישית, הנה הבסיס לשירות לקוחות היוצר נאמנות לכל החיים. השימוש במערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer insights מאפשר לצפות טוב יותר את צרכי הלקוחות, הודות לשימוש במערכות חדשניות של תובנה עסקית וקולבורציית נתונים המספקת נקודת מבט של 360 מעלות על הפרופיל של כל לקוח.

    למדו עוד

  • After

    אפשר שירות בכל ערוץ שהלקוח בוחר

    מערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer service מאפשרת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות בכל ערוץ המועדף עליהם - כולל קול, צ'אט, SMS, פייסבוק, מסנג'ר, וואטסאפ, WeChat ,LINE ועוד – והכל מעמדת עבודה עם ממשק אחוד, ללא צורך לפתוח אפליקציות שונות למעבר בין הערוצים.

    למדו עוד

  • After

    ספק חוויית שירות עקבית וחיובית

    צור חוויית שירות עקבית באמצעות תצוגה מדויקת של מסע הלקוח. מערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer service מאפשרת לוודא שכל לקוח יקבל חוויה מאוחדת, גם אם התיק שלהם מועבר בין סוכנים או בין ערוצים

    למדו עוד

    לפניך סליידר צילומים של אתרי אינטרנט שבנינו

    הפעל ניווט בסליידר עם חיצי מקלדת
    Before
    .

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל
אפשר תמיכה לפי דרישה - on-demand support

מערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer service מאפשרת להציע ללקוחות תמיכה לפי דרישה עם פורטלים בשירות עצמי. הודות ליכולות המתקדמות של המערכת יכולים הלקוחות לקבל גישה למאגרי מידע רלוונטיים ולסוכנים וירטואליים המופעלים על ידי אינטליגנציה מלאכותית - AI בכדי לפתור בעיות במהירות וביעילות. הודות לכך ניתן לחסוך זמן רב הן ללקוחות והן לאנשי השירות שלך.
 
 

ספק עוצמה לצוות השירות שלך עם כלים מתקדמים להגברת הפרודוקטיביות


שיפור מחויבות הלקוחות על ידי אופטימיזציה של מהלכי אנשי השירות – על ידי ניתוח מעמיק של כל אינטראקציה המתבצעת עם הלקוחות עם מערכת של אינטליגנציה מלאכותית ולמידה עמוקה ניתן להתאים במדויק ובזמן אמיתי את הפעולה המומלצת מתוך סל האפשרויות העומד לרשותם.

שליטה בריבוי משימות – ספק מענה לאחד מהאתגרים הגדולים בעולם השירות – ריבוי משימות. על ידי מערכת מתקדמת השומרת על הקשר בין האירועים, יכולים אנשי השירות לטפל במספר קריאות או אירועים פתוחים תוך שליטה מלאה על כל אחד מהם.

ניצול יעיל של מומחים – מערכת השירות של מיקרוסופט מאפשרת לשלב התייעצויות עם מומחים במהירות ויעילות גבוהים מאי פעם הודות לשימוש השקוף באפליקציית Teams המשולבת במערכת ומאפשרת להעלות בכל שלב מומחה תוכן רלוונטי לפתרון של בעיות מורכבות יותר. כל זאת ללא צורך בנוכחות פיזית של המומחה בסביבת העבודה של נציג השירות.

ניתוב חכם של פניות הלקוח – מערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer service מאפשרת להפנות באופן אוטומטי את פניית הלקוח לאנשים הרלוונטיים בהתאם לאופי הבעיה ולכישורים המאפיינים אותם. הודות לכך נמנעים מצבים של הגעת הלקוח לנציג לא מתאים ונחסך זמן בסגירת כל קריאה.

מדידה מתמדת של הפידבקים מהלקוחות – הודות לשימוש במערכת Dynamics 365 customer Voice הכלולה במערכת שירות הלקוחות, ניתן לייצר סקרים ולנתח את התובנות העולות מהם תוך מתן פידבקים רלוונטיים ללקוחות וחיזוק מערכת היחסים עמם.


עבור משירות ריאקטיבי לשירות פרואקטיבי –
על ידי שילוב של טכנולוגיית IoT במערכות הלקוח הנתמכות על ידך, תוכל לקבל התראות על שינוי במצב "הבריאות" של חלקים שונים במערכת ובהתאם ליצור קשר עם הלקוח על מנת לספק טיפול מקדים ומונע שיחסוך את הצורך בטיפול מורכב ויקר יותר בהמשך. כל זאת, כחלק בלתי נפרד ממערכת שירות הלקוחות.

שפר את היעילות התפעולית של מערך השירות באמצעות AI


תשובות מהירות וחכמות יותר – שימוש במערכת אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת AI תאפשר לנציגי השירות שלך לקבל תשובות תלויות הקשר ומותאמות באופן אוטומטי וספציפי לבעיית הלקוח, על בסיס מאגרי מידע עצומים של שיחות ותקלות קודמות. הודות לכך יוכלו נציגי השירות לפתור בעיות במהירות רבה מאי פעם.

זיהוי מגמות ותובנות – מערכת חכמה הכלולה ב- Dynamics 365 customer service תספק לך באופן שוטף ואוטומטי דיווחים על מגמות ויכולת הפיכת תהליכי שירות מסוימים לאוטומטיים הודות לזיהוי של חזרתיות בהופעתם. באופן דומה יזוהו תהליכי שירות שזכו לשביעות רצון גבוהה ויומלצו על ידי המערכת.

להבין את הלקוחות באמת – על ידי ניתוח מעמיק של כל אינטראקציה עם הלקוח ושימוש במערכות מתקדמות לזיהוי כשלים במהלך כל שיחה, מערכת ניהול שירות הלקוחות - Dynamics 365 customer service תאפשר להציף לאיש השירות את הפעולה המומלצת מבלי שימצא את עצמו בעיצומו של משבר בשיחה.

סיפורי הצלחה של לקוחות

סיפור הצלחה SAGA

כיצד הצליחה הוצאת הספרים SAGE להטמיע מערכת ניהול מכירות בזמן אפסי ולהקפיץ את הביצועים של צוות המכירות

לקריאה
סיפור הצלחה Siemens

כיצד הצליחה Siemens לייעל ללא הכר את תחזוקת המשאיות שלה הודות ל Dynamics 365 Service Field וטכנולוגיית המציאות המדומה המתקדמת השלובה ב- HoloLens

לקריאה
סיפור הצלחה Pandora

כיצד הצליחה רשת חנויות התכשיטים הבינלאומית - Pandora להפיק ממערכת ה- Dynamics 365  אמת ארגונית אחת שאפשרה לשנות את חוויית הצריכה, לייעל תהליכים עסקיים, לאפשר לצוותי השטח לחסוך למעלה מחודשיים של עבודה מייגעת ולהפוך לאחד מהארגונים העסקיים המצליחים בעולם:

לקריאה
סיפור הצלחה ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק

כיצד הצליח ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק לשדרג מקצה לקצה את תהליכי ליווי המטופלים בעזרת Dynamics 365 customer service

לקריאה

החבילות שאנו מציעים

  • Digital Messaging Add-in for Dynamics 365 Customer Service

  • Dynamics 365 Customer Service Enterprise

  • Dynamics 365 Customer Service Professional

  • Chat Add-in for Dynamics 365 Customer Service

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל