עמוד הבית
קבוצת פיונטאינטרנט אפקטיבי וטכנולוגיות מידע
דף ראשי > התמחויות מרכזיות > שיווק וקידום באינטרנט > שיפור יחס המרה באתר

שיפור יחס המרה באתר

השיווק באינטרנט הוא תהליך מדיד המאפשר לבדוק, בכל רגע נתון, את מידת האפקטיביות שלו ולתכנן קדימה כיצד לשפרו.

יחס המרה באתר הוא היחס  בין מספר הגולשים שביקרו באתר לבין מספר הגולשים שביצעו בפועל רכישה, יצירת קשר או כל פעולה אחרת בה מעוניין בעל האתר. יחס ההמרה נותן לבעל האתר אינדיקציה אם האתר אכן מימש את הפוטנציאל שלו או באם יש צורך לשפרו.

פרויקט שיפור יחס המרה מצריך ניתוחים מתקדמים הנעזרים במערכות סטטיסטיקה משוכללות. מערכות אלה עוקבות אחרי פעילות המבקרים באתר לתקופה של מספר חודשים ונותנות תמונה לגבי הרגלי הגלישה באתר. מתוך מעקב אחרי הרגלי הגלישה ניתן ללמוד:

  • מהם הדפים הנצפים ביותר
  • זמן השהות באתר
  • פעולות שעשה כל מבקר באתר
  • מהם הדפים הבלתי נצפים
  • מהם נתיבי הגלישה של המבקר באתר
  • מהן נקודות הנטישה בזמן הגלישה

A-2-Z מקבוצת פיונט קנתה לעצמה מוניטין של אחת החברות המובילות בארץ בתחום שיפור יחסי המרה, מומחיות המניבה ללקוחות החברה ערך מוסף רב.    


פרויקטים - תת - פסגות - בוקסה
פסגות בית השקעות
אסטרטגיה, אפיון, עיצוב ותוכן לאתר הסוכנים של בית ההשקעות הגדול בישראל  
 
|||||

לקוחותינו
על לקוחות קבוצת פיונט נמנות חברות מובילות בישראל ממגוון תחומים וענפים: בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות ומסחר, תיירות, בריאות ורפואה, היי-טק, רכב, ממשל ועוד 

צור איתנו קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
* סיבת הפנייה:
Pionet