עמוד הבית
קבוצת פיונטאינטרנט אפקטיבי וטכנולוגיות מידע
דף ראשי > התמחויות מרכזיות > שיווק וקידום באינטרנט > ניתוח יחסי המרה ואנליטיקה

ניתוח יחסי המרה ואנליטיקה

שיווק באינטרנט הוא תהליך מדיד. מגוון כלים מספקים באופן שוטף - בזמן אמיתי - מידע מקיף על הפעילות. בכל רגע נתון ניתן לדעת מה משיגים, מה מחמיצים ולתכנן את הצעד הבא לשיפור האפקטיביות של השקעה באינטרנט.

קבוצת פיונט ממוקדת בתוצאות ומשתמשת בכלים הסטטיסטיים בכל אפיקי הפעילות מול לקוחותיה - תכנון, טכנולוגיה, תוכן, קידום ושירות. צוותי פיונט מתמחים בניתוח נתוני גלישה ושימוש (אנליטיקה) ומשתפים מידע ומסקנות על מנת לשפר את ביצועי האינטרנט (יחסי המרה) של לקוחות פיונט.

קבוצת פיונט מספקת ללקוחותיה שירותי ניתוח לשיפור יחסי המרה באתרי אינטרנט, דיוור אלקטרוני, פרסום במנועי חיפוש, חשיפה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ופעילויות אינטרנט נוספות.

ניתוח יחסי המרה ואנליטיקה - מסלולי שירות:
  • דוחות שוטפים במסגרת פרויקט או הסכם שירות מקיף
  • דוחות תקופתיים - רבעוניים ושנתיים - עפ"י הזמנה
הדוחות כוללים סקירת נתונים, ניתוח נתונים, מסקנות והמלצות ליישום.

דוחות האנליטיקה של פיונט וניתוח יחסי המרה מעניקים ללקוחות מודיעין שיווקי חם ומשמשים כלי תכנוני מרכזי עבור מנהלי אתרים ומנהלי שיווק.

מומחי האינטרנט של קבוצת פיונט פיתחו שיטות ומודלים לניתוח נתוני גלישה ושימוש. כלים אלה מאפשרים לספק ללקוח דוחות בזמן אפקטיבי. ניתן להרחיב את מסגרת הדוחות ולכלול סקירות שווקים, סקירות ענפיות ועוד.

אתר קבוצת שיכון ובינוי
קבוצת שיכון ובינוי - אתר מותג
אתר תאגידי לקבוצת שיכון ובינוי המבטא את עקרונות הפנג שווי 
|||||

לקוחותינו
על לקוחות קבוצת פיונט נמנות חברות מובילות בישראל ממגוון תחומים וענפים: בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות ומסחר, תיירות, בריאות ורפואה, היי-טק, רכב, ממשל ועוד 

צור איתנו קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
* סיבת הפנייה:
Pionet